hejdå bästa vän!

japp, nu har man varit dum igen och inte bloggat på två dagar... hmm....
men igår hann jag inte, hela familjen sov ut ordentligt igår till typ kl 11 och då skulle vi sjunga för min lillasyster som fyllde 10 år igår... sen åt vi lite frukost, och sen helt plötsligt! Ja då satt alla i bilen och vi var på väg mot Stockholm, mot Gröna Lund! :D  det var faktiskt första gången jag var där och det var riktigt mysigt! :)  Men jag tycker nog att Liseberg är roligare, för det finns mer karuseller där :P haha.

Idag har jag inget speciellt att göra, jag ska nog åka till min pojkvän senare och så ska jag hämta ut ett nytt gymkort, för jag tappade ju min plånbok och jag spärrade alla kort i den.
Men nu är det så att det fanns en väldigt snäll kille här där jag bor som hade lämnat den till Polisen så jag fick hämta min plånbok igår och allt fanns kvar i den! Jag blev så lycklig! :D TACK! :D

Nu ska jag fixa mig lite och kolla bussar! :)
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna Lund. =)

2010-08-18 @ 15:59:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0