2011-03-11

Japp.
Här sitter jag, ny dushad och fräsh efter dagens härligheter!
Hade praktik 10-18, hade en del att göra faktiskt idag. Super bra och roligt! Massa klipp kunder, klippningar som jag just behöver träna lite extra på. Så kändes bra idag (Y)

Efter praktiken blev det att åka till min gamla skola, då vi har en utbytesstudent ifrån Tyskland boende hos oss. Alla utbytesstudenter och vi svenska familjer (som tyskarna bor hos) skulle äta lite middag ihop, ja det var trevligt. Sedan hade alla ungar femkamp..

Blir att sova tidigt ikväll, då jag ska upp och jobba imorgon på salongen 10-15. Sedan hem till min kollega för lite käk och fix, då vi senare på kvällen drar igång och festar hos chefen och på det Utgång i Linköping! UNDERBART. Det var länge sen jag festa, så börjar känna mig riktigt taggad faktiskt!! As bra.

Nu ska jag packa allt som behövs för morgon dagen, mest med det menar jag välja kläder.. Men tror jag vet hur jag ska se ut.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0