fotografier

varit och fotat i hamnen idag med Erica, hon hade en skoluppgift. Blev nog rätt okej bilder tror jag :D det var ju hon som fota så, då kan det ju inte bli annat än bra!

Jag har varit hos tandläkaren idag med, och han sa att jag hade hade väldigt fina tänder. Inte ett enda hål! :D Superduper duktigt är jag som borsta dom små gaddarna så noga, men jag hade visst tandsten!?! Men det är borta nu, så jag fick en ny tandborste och tandtråd, så typ förhindrar det tandsten. så det ska jag börja med varje kväll!



Nu hade jag tänkt lyssna på lite musik, i väntan på desperate housewifes som börjar med nya avsnitt ikväll! Kl 9, på kanal 5! Måste ses! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0