Fresh start

Hej allihopa.
Tänk att jag har börjat blogga, får se hur detta går. Ni som fortfarande går in på min blogg, vilka är ni ? haha. Kan inte förstå hur ni kan fortsätta att kika in här, efter flera månaders uppehåll. Men det får mig bara att bli glad, så fortsätt gärna.
Jag kan ju ta och börja om lite så jag kan berätta lite om mig själv tänkte jag.
Jag heter Cathrine och jag är 18 höstrar. Jag går frisör utbildningen i Norrköping, det är mitt tredje och sista år( har ni någon aning om hur gött det känns?) Studentmössan är hemma, snart är det bal och jag lever livet! Jag har praktik en dag i veckan och då jag är i Linköping. Jag jobbar även extra på lördagar, och kommer fortsätta jobba timmar där under sommaren detta år.
Jag bor fortfarande hemma hos min kära familj, med vår hund och två marsvin.
Jag är intresserad av hår, jag älskar att färga, styla, uppsättningar, permanenta, ALLT verkligen. Så här kommer det komma upp mycket hår tips (om jag lyckas att fortsätta blogga med jämna mellan rum).
Jag är en super social tjej, tänker (oftast) positivt framför negativt och försöker alltid att se allt från den ljusa sidan!
Ja det var väl så jag kan börja, haha. Hoppas ni tycker om att jag har börjat igen!
Nu ska jag kila iväg och göra lite thé, hade bra alla.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0