Gismo och Horton

Imorgon har jag sovmorgon, börjar kl 12. Blir att gå upp vid 9 i alla fall för att ta första morgonpromenaden (som jag ska börja göra varje morgon hädan efter) med min mamma :)
Vi har idag skaffat oss en till hund, en blandras mellan rotweiler, golden och labrador! En mycket fin och lugn hund, han är 3 år gammal. Valde att skaffa oss en äldre för att vi redan har en valp och vi vill ha en bra sällskaps hund. Så våran Gismo (som den nya hunden heter) blir nog perfekt till våran lilla Horton (en renrasig amstaff valp). Jag tycker väldigt mycket om våra hundar! :)

Jag börjar bli lite nervös inför studenten nu med... Det är snart dags att sätta sig in i arbetslivet, flytta hemifrån. Har börjat leta efter lägenhet, som skulle passa mig perfekt! Helst en 2:a vill jag ha, men man får ta det som finns helt enkelt :)

Nu ska jag gå och lägga mig, tänker somna till en urgullig film som går på TV just nu på kanal 3, en riktig tjejfilm!
Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0