mot linköping, sedan norrköping

Tjollahoppsan.

Idag vill jag döda min höft. Den värker,värker och så värker den lite till!! Jag har ingen aning om vad jag har lyckats göra, men jag kan knappt sitta, ligga, gå eller göra kullerbyttor!! ae, men ni förstår, jag vill döda den. Tack, nu fick jag gnälla av mig lite, det behövdes!

Idag har jag bakat hallongrottor, fast med jordgubbssylt istället, så jordgubbsgrottor. Självklart blev dom super mumsiga! :D
Idag har min skola nämligen studiedag, för lärarna skulle göra något annat. Så då blir vi ju hemma :)

Jag går fortfarande runt i mys kläder här hemma, men snart dags att göra sig i ordning för man ska till salongen i Linköping och hämta mina saxar som jag råkade glömma på jobbet i Lördags. Inte bra.
Sen ska man till Norrköping för att jobba med musiken till vårat projektarbete. Blir bra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0