framtidstänkande

Godmorgon, jag somnade inte förns kl 2 igår och vaknar näst intill klarvaken nu vid kl 9 ? Vad är det här, jag har ju sovmorgon!
Keep it loud igår var jätte roligt, vi lyssnade på Oskar Linnros och Lazee, det var galet mycket folk där, så det var kul :D

Jag har så många drömmar, som jag vill uppfylla...
  • Flytta till Stockholm och öppna egen frisör salong.
  • Plugga till lågstadielärare.
  • Åka som Au Pair, ett år i USA.
  • Göra Lumpen.
  • Plugga till Polis.
  • Flytta ihop med min pojkvän, vi vill flytta till ett radhus nästa år och skaffa oss en hund :D
  • Resa jorden runt.
  • Jag vill ha barn innan jag är 25 år.
Nu när jag ser allt det här, känner jag en stor suck. Hur ska jag klara av att hinna med allt det här? Herre gud. Men jag ska försöka göra så mycket jag vill och kan, jag tycker om att plugga, men jag är ändå skoltrött. Men jag känner mig nöjd med mig själv när jag har lyckats med något som jag velat bli/göra länge, Gör inte ni det? :)

Nu ska jag fixa mitt hår och sminka mig lite inför ett litet födelsedagsfirande för min lilla syster som fyller 10 år :) Släkt och mitt lyckopiller kommer hit! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0