Godmorgon :)

Jaha.
Då sitter man och väntar på att skolan ska börja. Tjoho.
Jag börjar halv 10 egentligen, men jag åkte buss imorse istället för tåg. Och då får man skylla sig själv att man kommer för tidigt till skolan helt enkelt. För tågen går som dom går, ibland får man vänta 30 min och ibland så går dom inte alls. Och om dom går kan tågen helt plötsligt stanna och inte ha någon el. Aa, ni hör ju hur illa det är. Så det blir buss till snön har försvunnit!! :)

Idag har jag utvecklingssamtal. Hmm. Det blir ju intressant, jag tror inte det är någon fara med det. Men jag vet inte vad det är med mig ibland, jag blir så himlans nervös när jag har utvecklingssamtal och jag vet verkligen inte varför. Kanske ligger i sen jag var liten, då jag inte skötte mig riktigt lika bra som nu. Så jag hoppas på det bästa, att jag ligger bra till i alla ämnen.

Menmen. Nu ska väl jag hitta på något annat. Ha det bäst.
Kärlek från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0