Snö kaos!

Hihi.
Aa, ni läste rätt.
Just nu är det snö kaos över hela östergötland. Så idag blev all kollektiv trafik inställd. Så min kär far kom och hämtade mig! :D
Imorgon är tåg och bussar fortfarande inställda och det kommer att komma ännu mera snö. Så jag är ledig imorn och eventuellt på fredag också! Shiiiet, jag är glad nu.
Och så blev jag ännu gladare nu när jag har pratat med min kärlek och han berättade att han har fått sommarjobb! Åhw vad glad jag blev!! :D

Jahopp, jag läste på Nt.se om att en man har funnits död. Jag tyckte att det lät som att han blivit mördad till en början, men nu visade sig att det inte var så. SOM TUR VAR !!!
Men här kan ni i alla fall läsa om nyheten:  http://nt.se/nyheter/?articleid=5817452

Nu ska jag glo på lite TV och bara ta det lungt! :D
Hade bäst,
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0