back on track again!

Hej allihopa.
Nu var det väldans lång tid sen jag bloggade. Men om ni läser i förra inlägget så förstår ni lite bättre.
Med mig har allt blivit bättre nu, men fortfarande inte helt bra.
Jag kommer nog att vara rätt dålig på att blogga, men jag ska försöka så mycket jag kan!! Lovar er!

Idag har jag haft APU, hade 2 kunder, färgade båda två. Mycket roligt ! Så idag var det en väldigt lugn dag, men det har börjat en ny praktikant idag, så jag tvätta, klippte och stylade henne idag. Hon blev jätte fin, jag lockade även hollywood lockar på en arbetskollega! Åhw, det är så roligt att praktisera. Jag älskar det verkligen!! :D

Nu sitter jag i min säng och kolla på filmen College Road Trip och ska snart börja att måla mina naglar, japp idag blir det röd färg!!
Sen ska jag sova, gud, så skönt. Jag älskar att sova.
Men vi hörs nog imorgon, Hade bra!
kärlek från mig
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0