bara en helt vanlig tisdagseftermiddag!

Jahopp.
Då var man här igen :) känns skönt att ha börja skrivit här igen faktiskt!! Blir av med lite tankar, även om det är rätt mycket ytliga tankar, så är det skönt att bli av med dom. För jag vill inte skriva om något för personligt här i bloggen.
Slutade vid 2 idag, men började halv 10. Så det var en kort dag, vi har haft samhäll, svenska B och naturkunskap. Rätt roliga ämnen brukar jag tycka, men idag var förskräckligt tråkigt!! usch. säger jag bara. men det är ingen bra dag för mig idag.
Sen jag kom hem har jag fixat i mitt rum lite, flyttat på saker och rensat lite! Det är ju så behövligt ibladn måste jag säga er!! Vad mycket grejer man har alltså, förstår inte vart allting kommer ifrån...
Snart ska jag skriva om en teater som jag var på förra veckan, vad den handlade om och mina egna tankar och min egen uppfattning kring den.
Jag går i Drama kurs i skolan och så var det så att min drama lärare skulle vara med i en pjäs så fick vi gå och kolla på den! Mycket roligt måste jag säga er!! Tidigare i mitt liv har jag spelat teater i ca 5 år, det är nog det roligaste jag har gjort. Men jag slutade pga att skolan tog mycket tid och det blev väldigt sena kvällar. Så jag är så glad nu när vi fick ha drama i skolan. vi ska även spela upp en egen pjäs så småning om, men jag avslöjar inte vilken pjäs än! Och jag vill ha en stor roll !!! (A) :D

Så nu ska jag nog börja skriva om pjäsen i torsdags, sen ska jag hoppa in i dushen och göra en hårinpackning!
Hade bäst.
Kärlek från mig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0