det här med nyårslöften hörni ?

hihi. hej på er alla glada !
jag är över trött. över glad. och över kär.
aa, så är väl mitt humör just nu.
har inte kunnat sova på typ hela natten, vet inte varför, men jobbigt var det. min kärlek låg och sov så gulligt bredvid mig men jag kunde verkligen inte sova!!1 väldigt jobbigt, så jag lär väl somna framför Robinsson ikväll.
jag hade ett nyårs löfte, att inte äta så mycket godis, fast det var ju fredag igår. eller hur? så då får man äta... och aa, det tycker jag !!!





inte bästa bilderna, är med mobilen. men MUMS i magen vad gott det var. det blev massa sånt här groffs och film !!! mysigt värre ?  - Jaoow ;)
nu ska jag in i dushen och sen ska jag städa lite på mitt rum... igen X)  jag städar jämt på mitt rum !! men jag tycker om att det luktar rent. hahaha.
hade underbart mina vänner. kärlek från mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan älskade dotter.

Så glad för eran skull att ni funnit varandra men det vet du ju ;)

Snart är det mat här nere på underväningen :))

Bamse kram och Godforsättning på Nya året önskar dig all lycka.

Mamma

2010-01-02 @ 16:26:02
URL: http://jennyringblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0