fredag kväll och jag är en vinnare !

tjohooo :D
jag är rätt så glad måste jag erkänna till er.
För någon månad sen, så var det en grej som hände på pendeltåget mellan tranås och norrköping. jag ska berätta.
det var runt kl 17.00 på kvällen, som jag skulle in till stan på middag med massa vänner och min pojkvän. jag åker med en vanlig buss och hade tänkt åka med ett vanligt tåg. Detta var en fredag kväll.
Men när tåget väl kommer, ( som även var lite försenat) så stannar tåget och ut från tåget kastar sig människorna ut och trycker upp fönstrena, ja, då är det så mycket rök i hela pendeltåget så det inte går att vara där inne. Då har LHC:s suportrar lagt av en rökbomb så att hela tåget har blivit full på rök.
Orange rök.
det tog ungefär en halvtimme för polisen att komma till plats och reda upp allting. medans alla som skulle till norrköping, ja vi fick vänta i 1 timme!! på att ett annat tåg skulle komma. helt sjukt kallt, som det var med, massa minus grader kommer jag ihåg minns allt att det var!!
det bara välde ut rök, såg väldigt annorlunda ut. jag trodde först att det brann, faktiskt. men det var ju tur det!! och rökbombem var ingen farlig, fast rök är ju i och för sig inte bra över huvud taget för en, men bättre än farlig rök i alla fall. och alla som hade kastat rökbomben, var onyktra...
men i alla fall. anledningen till at jag berättade om det här, det är att jag tog kort (med mobilen, på 3.2 mpx) 2 bilder, på tåget och alla rök. och så skickade jag in bilderna till NT och igår kväll. Fick jag reda på att jag har vunnit tävlingen !!! Jag vann visserligen inte hela tävlingen, man har chans till att vinna 3 000 kr, varje månad. Och jag vann 1000 kr av det ! Det tycker jag var väldigt bra. Så nu är jag lite rikare, behövligt måste jag säga !!! Jag brukar inte vinna någonting, aldrig faktiskt. Så jag hoppade runt i huset av glädje igår kväll. Haha.

Imorgon är det Lördag. Hmm. Vad har dagen att bjuda på ? - Jo, städa, träna (ska jag faktiskt börja att göra, på våran crosstrainer som vi har hemma) och sedan får jag se vad som händer!!
Nu ska jag natta. Klockan är ju faktiskt 00.13 ser jag !!
Godnatt och sov gott på er ! :D
kärlek från mig.
<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Suportrar heter väl det ändå? :p

2010-01-09 @ 00:45:18
URL: http://peattersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0