Halloj i stugan :D

Jaha.
fy skäms på mig, säger jag ! nej, jag har inte uppdaterat på... sen i fredags. ILLA.
Men now I'm Back ^^
Jahopps, igår så blev det att städa rummet och åka till min kärlek. Jag kom hem idag, vi hade ett litet barnkalas, för lilla J, han har nämligen fyllt 6 år. Det blev pomme och korv (bästa barnkalas maten) och godis tårta, paket och massa bus.
Mysigt. Japp japp!

Idag när jag kom hem, gjorde jag en hårinpackning, mycket behövligt. Den fick sitta i en 45 minuter ungefär och håret är perfekt ! mm, vad bra :)

Denna hårinpackning använder jag mig av (bild tagen från google). Den är till för blonda hår och finns att köpa på Hårvårdsbaren, jag tor att den kostade 300 kr. Mycket värt pengarna, måste jag säga er. Det är en stor burk med, och räcker väldigt länge!! Den borde ni pröva, alla blondisar ! :D

Nahe, nu ska jag bege mig till affären. Mamma vill ha surkål. SURKÅL,aa, ni hör ju vad äckligt det låter... Och jag kan säga er att det är det också, Usch... Haha, men mammsi tycker om det, så då ska hon få det!! Ska inte förpesta hennes ovanliga mat-smak, eller nåt ^^
Kärlek från mig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0