jaha. vad tomt det blev nu då.

men usch. nej vad tomt det blev här hemma. min kärlek åkte hem, han har vart här hos mig sen i måndags och nu har han åkt hem. trist.
känner mig ensam. KOM TILLBAKA.
men imorgon börjar han skolan igen. Hahaha, inte jag. Nanana ;)
jag börjar på måndag, och då har jag APU igen, så himla mycket jag har saknat min praktik plats. det är så roligt och stå och klippa och färga och lära mig nya saker. Hihi.
Nu ska jag städa mitt rum !! jätte rent, dammsuga,damma och rensa ur lådor ! nu ska all skit bort, så min hittar saker på mitt rum !!!

Vet ni vad jag ser när jag tittar ut ? - Jo, det snöar för fullt. jag känner. GE MIG SOMMAR NU, TACK !  vill ha 30 grader varmt, på en strand med glass i hand ! fatta vad skönt, och bara ta det lungt och sola. och åhw, jag vill boka en resa och åka nu !!!

nahe, nu ropar dammsugaren på mig.
hade bra.
kärlek från mig !

Kommentarer
Postat av: Luba

Hej Cathrine!

trakigt att han akte hem och wihuuuu for att vi har 3 veckors lov! hehe:D



jag undrar ifall du tonar har pa din praktikplats?

har namligen tankt pa att tona mitt har rott.



Hugs Luba

2010-01-06 @ 15:09:59
URL: http://lubaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0