Onsdag, mm. det luktar gott !

Tjooolahopssan alla glada ! :D
Jag är väldigt glad just nu fast samtidigt väldigt trött... Vet inte vad det är som gör mig glad, men jag är bara allmänt glad.
Kanske är för jag träffar alla kompisar igen, dom livar alltid upp! Varför jag är trött vet jag, jag har precis börjat skolan igen efter jullovet. Det tar lite tid att komma tillbaka till verkligheten och allvaret igen...
Men snart, är jag på samma spår igen.
Snart är det helg, fredag blir det bowling med massa ruuuligt folk (antagligen) på lördag fyller mammsi år (A) min mamma blir hela 37 år, aa, min lilla mamma...

Idag efter skolan, så fick jag steka lök ? Aa, ni läste rätt, jag skriver om lök!! (vadå att jag är weardo ^o) )
Men vet ni om hur mycket man gråter av det ? Herre gud, mina ögon sprutade av tårar, herre gud säger. Det är som gift sånt där... inte bra ^^

Haha.
Sen möblerade jag om i mitt rum, fast det blev att jag bytte plats på skrivbordet och sängen, men det blev fint och mysigt! :D
Ser mycket hemtrevligare ut ;)
Nu luktar det nerifrån köke också, mamma lagar chilicorncarne, åhw, den är så himlans god måste jag säga er alltså!! Förskräckligt god!!
Så nu ska jag dra mig.
Hade bäst. Kärlek från mig!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0