sen bloggning...

Jaha, då var förta dagen avklarad. efter jullovet. herre gud vad skönt det har varit med jullov, det är så mysigt. men jag känner att jag behöver mera loooov !!!
men det är bara 6 veckor kvar till sportlovet, mm. vad bra!
Idag hade jag praktik, åhw, vad jag har saknat min praktik. det var roligt att komma tillbaka igen. oj, gud vad vi har pratat!!
Dom tyckte det var på tiden att jag kom tillbaka. Direkt på morgonen så började vi med att plocka i ordning, rensa lite och sånt där. Vardagliga sysslor, som måste göras, sen kom min älskling, jag både slingade ljusa slingor och klippte honom! Det blev skit snyggt!! Det är så roligt, hans hår växer så himlans fort, och det betyder mera att göra för mig (A) och det är ju just sånt jag tycker om!!
Sedan var det dags för en ordentlig städning i salongen, skrubbade från golv till tak (haha, nej då, men gud avd vi städade) mellan alla kunder som kom. Så det har varit stohej hela dagen. Vi skulle ha färgat min utväxt, men nej. Det hanns inte med idag inte, det kanske blir nästa vecka. Det blir nog bra :D
Jaha, snart ska jag gå och lägga mig, för jag är så himlans trött måste jag erkänna...
Så Godnatt på er allihopa och sov gott :)
Så skriver jag imorgon igen, men det kanske blir lika sent, för jag ska åka skridskor med min kärlek imorgon!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0