Jag är tillbaka! :)

Hej allihopa!
Nu har jag nog hittat tillbaka till min blogg, hoppas jag. Det borde funka tycker jag, jag tycker ju att det är ganska skönt att få skriva av sig lite faktiskt.
Just nu sitter jag framför Tv:n i min lillebrors rum och kollar på Sex and the City (gamla avsnitt) det är ju ett helt underbart gäng dom där tjejerna alltså! Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser ett avsnitt.

Just nu har jag kommit in i en träningsperiod igen, jag har haft ett väldigt långt uppehåll, på ca 1,5 månad! Gud så dumt, men nu är det dags. Jag har tränat varje dag dena här veckan förutom idag och så ska jag på ett pass som heter Easy line imorgon, jag har aldrig kört det förut så det kommer bli riktigt roligt, jag ska berätta om passet för er imorgon.
På eftermiddagen ska jag träffa min underbara pojkvän, han jobbar så mycket, så han har knappt tid med mig, det tycker jag inte är så roligt. Men imorgon får jag träffa min sötnos :)

Nu börjar jag att gäspa och klia mig i ögonen så nu säger jag godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0