inför modevisning

mitt humör är lite lugnare idag. vill inte direkt skriva om varför jag har varit så himla arg, men jag har blivit sviken. så långt kan jag sträcka mig.
om man lovar någonting så ska man hålla det, i alla fall enligt mig. men nu ska inte jag sitta och klaga här, livet går ju som tur är vidare!

Idag har vi jobbat som små tomtenissar inför våran modevisning, som kommer bli sjukt galet bra! Ni måste fortsätta hör av er ifall ni vill komma på min visning :)
Imorse så åkte jag in 3 timmar tidigare än jag egentligen skulle ha börjat, för att min killkompis skulle hjälpa hela klassen att dj:a ihop all våran musik. Självklart blev allt perfekt, för han är grymt duktig! Så ännu ett tack! ;)

Sedan efter skolan så färgade vi våra modeller som vi ska ha under modevisningen! Min modell blev så jääääävla snygg i håret! Det kommer att komma bilder, efter modevisningen är klar och då får ni se hur snygga alla är! :D
Jag älskar att jobba med sånt här, stora projekt, fixa och trixa, det är lite stressigt. Men jag trivs lite då, det får lite fart på en!

Nu ska jag nog krya ner i sänger och sova, kanske se det nya programmet som börjar kl 10, nånting med sunshine hette det tror jag. Så jag somnar glad ikväll, som tur är!
Godnatt (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0